زمان مطالعه: ۳ دقیقه

پنجره دوجداره لابی برج ها و ساختمان های لوکس، ساخت و ساز با استفاده از مصالح مرغوب و با کیفیت یکی از مهم ترین نیازها در زمینه ساخت برج ها و ساختمان های لوکس به شمار می رود.

در واقع همه چیز در این سری از سازه ها باید با دقت تولید شده باشد و در عین حال کیفیت و زیبایی در این سری از سازه ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد. با این وجود اگر برای شما این سوال پیش آمده باشد که یک پنجره دوجداره در ساختمان های بلند و برج های لوکس باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

در ادامه این مقاله ما را همراهی کنید تا اطلاعات بیشتری را در این خصوص با شما به اشتراک بگذاریم.

پنجره دوجداره لابی برج ها و ساختمان های لوکس

فاکتورهای مهم در انتخاب پنجره دوجداره در ساختمان های بلند و برج ها

باید در نظر داشته باشید که یک پنجره دوجداره در ساختمان های بلند و برج های لوکس باید از ویژگی هایی نظیر مقاومت بسیار بالا برخوردار باشد. مقاومت استاتیکی از مهم ترین ویژگی هایی است که یک پنجره برای ساختمان هایی که در برج های بلند استفاده می شود باید داشته باشد.

در کنار این مسئله نباید از یاد برد که مقاومت در برابر باد و طوفان از دیگر ویژگی هایی است که حتما باید به آن دقت داشته باشید و پنجره آلومینیوم دوجداره یا پنجره یو پی وی سی دوجداره را بر اساس این پارامترها خریداری کنید.
تقویت گالوانیزه از دیگر پارامترهای بسیار مهمی است که در پنجره های دوجداره این سری از ساختمان ها باید رعایت شود.

چطور باید پنجره دوجداره را انتخاب کنیم؟

همچنین نوع گاز مورد استفاده در میان لایه های محصول باید از جنسآرگون باشد تا بتواند عایق بندی را در بهترین شرایط انجام داده و همچنین یک عایق مناسب برای صوت به شمار رود. با توجه به این که برج های بلند و ساختمان های لوکس نیاز به تجهیزات لوکسی نیز دارند، بهتر است یراق آلاتی که در پنجره های این سازه ها مورد استفاده قرار می گیرد، از نمونه های آلمانی یا ترکیه ای باشند و همچنین طرح و رنگ متناسب با نوع دکوراسیون داخلی و نمای خارجی ساختمان انتخاب شود.

فاکتورهای مهم در انتخاب پنجره دوجداره در ساختمان های بلند و برج ها

باید در نظر داشته باشید که یک پنجره دوجداره در ساختمان های بلند و برج های لوکس باید از ویژگی هایی نظیر مقاومت بسیار بالا برخوردار باشد. مقاومت استاتیکی از مهم ترین ویژگی هایی است که یک پنجره برای ساختمان هایی که در برج های بلند استفاده می شود باید داشته باشد.

مطالب مرتبط: پنجره دوجداره

در کنار این مسئله نباید از یاد برد که مقاومت در برابر باد و طوفان از دیگر ویژگی هایی است که حتما باید به آن دقت داشته باشید و پنجره آلومینیوم دوجداره یا پنجره یو پی وی سی دوجداره را بر اساس این پارامترها خریداری کنید. در ساختمان های بلند و برج ها اغلب از نمای کرتین وال مدرن استفاده میشود

چطور باید پنجره دوجداره را انتخاب کنیم؟

حال که با شرایط خصوص پنجره های دوجداره برای استفاده در ساختمان های بلند آشنا شدید، شاید این سوال برای شما هم پیش آمده باشد که اصولا کدام پنجره می تواند برای شما مناسب باشد؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که پنجره های دوجداره ای که با استفاده از شیشه های دوجداره حداقل شش میلیمتری تقویت شده برخوردار هستند می توانند گزینه ای مناسب برای شما باشند. همچنین نوع گاز مورد استفاده در میان لایه های محصول باید از جنس آرگون باشد تا بتواند عایق بندی را در بهترین شرایط انجام داده و همچنین یک عایق مناسب برای صوت به شمار رود.

 

با توجه به این که برج های بلند و ساختمان های لوکس نیاز به تجهیزات لوکسی نیز دارند، بهتر است یراق آلاتی که در پنجره های این سازه ها مورد استفاده قرار می گیرد، از نمونه های آلمانی یا ترکیه ای باشند و همچنین طرح و رنگ متناسب با نوع دکوراسیون داخلی و نمای خارجی ساختمان انتخاب شود. به طور کلی پیشنهاد می شود که در این مورد با کارشناسان پنسا مشورت داشته باشید و اطلاعات لازم را در این خصوص دریافت کنید.

بهترین روش برای خرید پنجره دوجداره لوکس

همانطور که در بخش های قبلی بیان شد، شما باید یک پنجره با خصوصیات و ویژگی های استاندارد و خاصی را برای سازه های بلند و گران قیمت داشته باشید و همین مسئله سبب می شود که نوع انتخاب فروشنده شما از اهمیت بسیار زیادی برخوردار باشد. از این روی توصیه می شود که برای خرید حتما به وب سایت پنسا مراجعه کرده و بر این اساس نسبت به خرید محصولاتی با بهترین کیفیت اقدام کنید.