درب دوجداره UPVC

لیست قیمت پنجره دوجداره به شما کمک می کند تا نوع مناسب و دلخواهتان را براساس بودجه و نیازتان انتخاب کنید، عوامل متفاوتی ازجمله جنس، طرح، ابعاد و … در قیمت تاثیرگذار است.

در لیست قیمت پنجره دوجداره یراق آلات در پنجره آلومینیومی با توجه به وزن لنگه بازشو و در پنجره UPVC با توجه به عرض و ارتفاع بازشو مشخص می شود.

تنوع برندها در صنایع درب و پنجره به خصوص پنجره های UPVC انتخاب را برای خریداران دشوار کرده است.

با توجه به لیست قیمت پنجره دو جداره می توان گفت داشتن کتیبه بالا موجب افزایش قیمت پنجره یوپی وی سی می شود، تک لنگه و ثابت بودن پنجره کاهش قیمت و استفاده از یراق دوحالته موجب افزایش قیمت را موجب می شود.

مواردی که در لیست قیمت پنجره دوجداره می توانید ببینید، انواع مدل پنجره دو جداره یا انواع باز شو پنجره دو جداره، انواع پروفیل مصرفی، ارتفاع و عرض پنجره، نوع یراق پنجره یو پی وی سی، شیشه دوجداره و هزینه حمل و نقل و نصب پنجره است.

ساخت درب دوجداره upvc

برای به دست آوردن ماده اصلی تهیه درب دوجداره upvc باید کلر تهیه کرد که از ترکیب نفت خام، اتیلن و نمک کلر حاصل می‌شود سپس به وسیله پلیمریزاسیون ترکیب کلر و اتیلن و وینیل کلرید با هم صورت می‌گیرد و پلی وینیل کلراید یا همان pvc که یک ماده پلاستیکی با قابلیت ارتجاع است تولید می‌شود که در ساخت درب و پنجره و دندانپزشکی و لوله کشی مورد استفاده قرار می‌گیرد pvc برای تولید upvc مورد استفاده قرار می‌گیرد و در واقع با افزودن ترکیبات و پرکننده‌هایی نظیر کربنات کلسیم به pvc استحکام upvc را در تبدیل از pvc به upvc تضمین می‌کنند و از آنجایی که pvc در مجاورت با اکسیژن با آن ترکیب می‌شود و به نور و گرما حساسیت دارد بایستی به upvc تبدیل شود تا بتوان از آن در تولید درب دوجداره upvc که در ادامه ویژگی‌ها و مزایای آن را ذکر خواهیم کرد استفاده نمود. گروه صنعتی یزد وین تولید کننده انواع درب دوجداره upvc در ایران می باشد برای خرید درب دوجداره با ما در این مجموعه تماس حاصل نمایید. 

برای ساخت درب دوجداره upvc پروفیل‌ها را هم می‌توان از مواد بازیافتی تولید کرد و هم مواد اولیه و پس از آن که در خط تولید ترکیب و فرم دادن به پروفیل‌ها صورت گرفت آنها را از لحاظ کیفی مورد آزمایش قرار می‌دهند از جمله آزمایشاتی که بر روی پروفیل‌ها صورت می‌گیرد عبارتند از:

  • ظاهر محصول و شرایط تولیدی آن میزان مقاوم بودن آن در برابر ضربات وارده واکنش آن پس از گرما دیدن انجام تست جرم واحد طول برگشت پذیری حرارت از آن ابعاد و سایز و کج نبودن پروفیل انجام تست جوش

ویژگی‌های درب دوجداره

 آنچه باعث شده این نوع درب در دهه‌های اخیر مورد توجه و استفاده قرار گیرد ویژگی‌های فوق العاده آن است از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

●از این جهت که با اکسیژن ترکیب نمی‌شود کاملا تمیز و بهداشتی باقی می‌ماند و عاری از آلودگی خواهد بود.

●درب دوجداره upvc ضدآب و زنگ زدگی است و حتی درزهای آن را نیز به وسیله الاستومر ترموپلاستیک عایق کرده‌اند تا از نفوذ آب به داخل نیز جلوگیری شود علاوه بر این این درب‌ها ضد پوسیدگی و ضد خوردگی نیز هستند.

●درب دوجداره upvc می‌تواند به عنوان عایق صدا و حرارت عمل کند و از ورود و خروج صدا و حرارت جلوگیری به عمل می‌آورد.

●برای ساخت درب‌ دوجداره upvc هیچگونه منابع طبیعی نابود یا تخریب نمی‌شوند و همچنین این درب‌ها عاری از سرب و قابل بازیافت هستند.

●درب دوجداره upvc در داخل پروفیل از مکانیزم قفل چند نقطه‌ای برخوردار است و ضد سرقت محسوب می‌شود.

●درب دوجداره upvc به علت میزان کلر بالا و ترکیبات ضد اشتعال در ساخت آن از امنیت بالایی در هنگام وقوع آتش سوزی برخوردار است.

●امکان استفاده از آن در هر شرایط آب و هوایی و عدم تغییر شکل آن توسط اشعه ماوراء بنفش و برف و باران و … .

●انعطاف پذیری درب‌ دوجداره upvc قابلیت تولید آن را در طرح‌های مختلف و دلخواه ممکن می‌کند و طراحی گوشه‌های در که خیلی ظریف انجام شده بر زیبایی آن می‌افزاید همچنین این درب‌ها قابلیت رنگ پذیری نیز دارند.

●و مهم‌ترین ویژگی درب دوجداره upvc قیمت مناسب آن می‌باشد که علی رغم ویژگی‌های فوق العاده‌ای دارد بسیار مقرون به صرفه است.

قیمت درب دوجداره

 با مشاورین ما در این مجموعه تماس حاصل نمایید و از خرید بهترین درب دوجداره لذت ببرید. گروه صنعتی یزد وین طراح و تولید کننده انواع درب دوجداره upvc  در ایران آماده ی ارائه خدمات مشاوره در خصوص فروش درب دوجداره upvc می باشد.برای خرید پنجره دوجداره upvc و دریافت قیمت با شماره ی ۹۱۳۸۵۹۷۶۰۰ تماس حاصل نمایید.

تماس با کارشناس فروش یزدوین