زمان مطالعه: ۳ دقیقه

امروزه شناخت بهترین مارک پنجره دوجداره UPVC به عوامل مختلفی بستگی دارد. اما باید توجه داشت که کیفیت پنجره های یو پی وی سی به عوامل مختلفی بستگی دارد که در این مقاله قصد داریم به بررسی این پارامترها بپردازیم.
مهم‌ترین عامل برای پنجره ی یو پی وی سی نوع پروفیل آن و یراق‌آلات به کار رفته در ساخت پنجره است. همچنین نوع و جنس شیشه به کار رفته در تولید پنجره دوجداره نیز از دیگر مواردی است که در انتخاب شما می‌تواند تاثیرگذار باشد.

مطالب مرتبط: پنجره دوجداره ارزان
اما باید توجه داشت روند انتخاب پروفیل پنجره یو پی وی سی تا نصب و عایق‌بندی آن یک روند کاملا تخصصی است که به صورت دقیق آن را بررسی خواهیم‌کرد.

مارک خوب پنجره دوجداره

امروزه برندهای مختلف پروفیل یو پی وی سی در بازار وجود دارد که مشتری متناسب با بودجه خود و فرهنگ ساخت و ساز منطقه آن را انتخاب کند. اما باید توجه داشت که استفاده از پروفیل با کیفیت و ضخامت گالوانیزه بالا می‌تواند از بروز مشکلاتی مانند شکستگی، زرد شدن و تاب برداشتن قاب پنجره جلوگیری کند.

هافمن

پروفیل هافمن در دو مدل ۶۰ میلی‌متر و ۷۰ میلی‌متر تولید می‌شود. هافمن یکی تولیدکنندگان شماره یک بازار است که محصولات آن از محبوبیت بالایی برخوردار است. بسیاری از سازندگان درب و پنجره یو پی وی سی از این پروفیل برای ساخت پنجره‌های دوجداره استفاده می‌کنند.

بهترین مارک پنجره دوجداره UPVC چیست؟

هابرمن

شرکت پروفیل صنعت آرارات که یک شرکت شناخته شده در صنعت تولید درب و پنجره‌های یو پی وی سی دوجداره در ایران است که در سال ۱۳۹۲ برای اولین بار پنجره‌های چند جداره UPVC خود را تحت نام تجاری هابرمن (Hubermann) را به بازار عرضه نمود. مجموعه هوم وین به عنوان نماینده رسمی این شرکت به صورت مستقیم و با قیمت مناسب پنجره‌های یو پی وی سی با این پروفیل به بازار عرضه می‌کند که قیمتی مقرون به صرفه را برای مشتریان به همراه خواهد داشت. پروفیل‌های هابرمن نیز در مدل ۶۰ میلی‌متری تولید می‌شود به صورت چهار کاناله هستند و قابلیت رقابت با کلیه محصولات بازار را دارند.

مطالب مرتبط: پنجره دوجداره

وین تک

یکی از شرکت‌های قدیمی و پر قدرت تولید کننده پروفیل‌های UPVC در بازار شرکت وین تک است که تبلیغات گسترده‌ای در زمینه درب و پنجره‌های یو پی وی سی کرده است. محصولات وین تک از محبوبیت بالایی به نسبت سایر محصولات بازار برخوردارند. اما شیوه خرید درب و پنجره وین تک به صورت نقدی بوده و در هنگام قرارداد برای ساخت هزینه آن تسویه می‌شود. پروفیل‌های وین تک در دو سری ۶۰ و ۷۰ میلی‌متر تولید می‌شوند.

دل وین

دل وین از برند‌های اقتصادی شرکت پروفیل صنعت آرارات است که یکی از خوش‌ قیمت‌ترین پروفیل‌های بازار است که در سال‌های اخیر بسیار مورد پسند سازندگان قرار گرفته است. این برند فقط با ضخامت ۶۰ میلی‌متر تولید می‌شوند و دارای ۶ ماه ضمانت تعمیر است.

ویستابست

یکی بهترین مارک‌های پنجره دوجداره UPVC برند ویستابست است. این برند به دلیل گواهینامه کیفیت رال آلمان از کیفیت بالایی برخوردار است. پروفیل‌های ویستابست نیز مانند سایر برندها در دو مدل ۶۰ و ۷۰ تولید می‌شود.

ترکیب یراق‌آلات اروپایی با پروفیل استاندارد

استفاده از پروفیل‌های هافمن، هابرمن، وین تک و… با یراق آلمانی می‌تواند گزینه مناسبی برای ساخت در و پنجره است. همچنین استفاده از شیشه ضد آتش و باکیفیت می‌تواند باعث شود گرما و برودت هوا وارد خانه نشود.

همچنین باید توجه داشت که سری ۶۰ و ۷۰ میلی‌متری از نظر کارایی در عایق‌بندی هیچ تفاوتی نداشته و عایق‌بندی پنجره بیشتر به گالوانیزه و نحوه نصب پنجره دوجداره بستگی دارد.

چطور یه برند خوب برای در و پنجره دوجداره انتخاب کنم؟

انتخاب یه برند خوب کار آسونی نیست؛ اما از طرفی با یه مقایسه کوچک بین برندها، میشه گزینه های مدنظر رو به خوبی انتخاب کرد. مقایسه باید همه جوانب رو دربربگیره و عادلانه باشه تا انتخابمون کامل باشه.

در این مقاله سعی شده برندها رو بر اساس بعضی مقادیر کمی و کیفی بررسی کنیم و با مقایسه اونها، یه دید خوب از انتخاب پنجره دوجداره رو بهتون ارائه بدیم.

برندهای پنجره دو جداره رو بر اساس چه معیارهایی مقایسه کردیم؟

این ویژگی های شامل موارد زیر میشن:

  1. قیمت
  2. گارانتی
  3. تعداد پروفیل های در حال ساخت
  4. نمایندگی فروش

قبل از اینکه بریم سراغ مقایسه برندها بر اساس این معیارها، لازمه هر کدوم از این معیارهای چهارگانه رو بیشتر بشناسیم.