تعویض پنجره قدیمی در یزد،یکی از مزایای اصلی درب و پنجره upvc و دوجداره، امکان نصب آن بر روی ساختمان هایی با درب و پنجره قدیمی، تک جداره یا دو جداره آهنی و یا آلومینیومی است.امروزه تعویض درب و پنجره به یکی از معضل ترین کابوس های خانواده ها تبدیل شده ،دلیل آن هم واضح است.

بخاطر تصور اشتباه از عواملی چون تخریب دیوارهای منازل، بنایی طولانی مدت، گچ بری،رنگ امیزی و هزینه های سرسام اور تعویض درب و پنجره است که آن ها را قانع میکند از همان درب و پنجره های قدیمی با کمترین کیفیت و کارایی مطلوب استفاده کنند که مضرات بی شماری دارد و مهمترین آن افزایش هدر رفت انرژی و در پیرو آن افزایش هزینه اقتصادی می باشد. اما راه حل این موضوع در دستان ماست و آن هم تعویض بدون حتی کوچکترین تخریب و بنایی است.

تعویض پنجره های قدیمی بدون تخریب در یزد

​امروزه تعویض پنجره های قدیمی به دوجداره UPVC یکی از مهمترین کارها در بازسازی ساختمان محسوب می شود، این عمل با پروفیل مخصوص بازسازی (بال پروازی) پنجره های قدیمی، بدون تخریب دیوار امکان پذیر می باشد و این کار مزایای فراوانی را دارا می باشد.

مطالب مرتبط:

پنجره دوجداره upvc

​​​​​​​در گروه صنعتی یزد وین پنجره برای تعویض پنجره های قدیمی نیازی به کندن یا تخریب فریم اصلی پنجره نیست، فقط کافیست قوطی آهنی، و تسمه های بیرونی و داخلی که جوش داده شده و یا با پیچ بسته شده را با سنگ فرز برش داده و از جا در آورده شود و پنجره دوجداره UPVC یا پنجره دوجداره آلومینیومی و یا پنجره دوجداره چوبی با پروفیل مخصوص L شکل زیر نظر کارشناسان این گروه نصب شود.

مزایای تعویض پنجره قدیمی

تعویض درب و پنجره های قدیمی با درب و پنجره‌ های دوجداره عایق upvc به تخریب نیازی ندارد.

این روش با پروفیل‌های خاص برای تعویض پنجره های قدیمی طراحی شده‌اند. در این‌گونه موارد پنجره های قدیمی همراه با فریم از جای خود خارج میشوند و فریم های جدید (فریم انتظار) نصب می‌شوند.

لازم است یادآوری شود عملیات تعویض و نصب پنجره های جدید دوجداره بدون تخریب است. بنابراین هیچگونه نگرانی بابت خراب کردن و رنگ‌آمیزی مجدد دیوار‌ها وجود ندارد. همچنین می‌توان در طراحی پنجره‌های ساختمان تغییراتی متناسب با استاندارد‌های جدید به وجود آورد. تعویض پنجره های قدیمی در زمانی کوتاه انجام می شود و معمولاٌ طی یک روز این عملیات به پایان می‌رسد.

تماس با کارشناس فروش یزدوین