پنجره دوجداره که امروزه در بازار عرضه می شود و مورد استفاده بسیاری از مصرف کنندگان می باشد قابلیت های مختلفی را دارد که یکی از آن ها این است که می توان آن را بر روی سازه های مختلف آجری – سیمانی و …. نصب نمود.

 

مزایای استفاده از پنجره دوجداره UPVC

همچنین پنجره دوجداره UPVC این قابلیت را دارد که بر روی sub frame و یا بر روی قاب های فلزی نصب گردد. البته نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید آن است که یکی از مراحلی که در طی ساخت پنجره upvc اهمیت بالایی دارد، ساخت و جایگذاری پروفیل فلزی می باشد که ضخامت آن به اندازه ی ۵۰ میلیمتر می باشد که انجام این کار باعث می شود تا پنجره دوجداره UPVC تولید گردد که هم سریعتر نصب می گردد و هم از لحاظ هزینه کاملا به صرفه می باشد.

 

نحوه ساخت پنجره دوجداره UPVC

پس از انتخاب نوع پروفیل upvc توسط کارفرما که انواع آن ویستا بست،وین تک و هافمن است.مسئولین زوار درب و پنجره را بر حسب سفارش و طراحی نقشه های تولید برش می دهند.و شیارهای upvc که برای هدایت آب به بیرون هستند.

با دستگاههای مدرن ایجاد می گردد و نیز سوراخهای روی پروفیل یو پی وی سی برای دستگیره و یراق آلات ایجاد می گردد.در مرحله بعدی فولاد گالوانیزه در داخل پروفیل قرار می گیرد که اگر تقویت شده باشد باعث استحکام و کیفیت پنجره می شود.در مرحله بعدی برای ساخت پنجره دو جداره پروفیل آماده شده. را با استفاده از دستگاه جوش پلاستیک.

چهار سر با زاویه ۹۰ درجه به یکدیگر اتصال می دهند .و بعد ضایعات حاصل از دستگاه جوش توسط دستگاه تمیز کننده از پروفیل جدا می‌گردد تا کار صاف و تمیز ارائه گردد. و در مرحله بعدی انتهای پروفیل مولیون با استفاده از دستگاه کتیبه زن برش داده می شود،این پروفیل ها در داخل چارچوب استفاده می شوند.مرحله بعدی جایگذاری لاستیک پنجره دو جداره در داخل شیارهای پروفیل است.

که هدف این کار عایق بندی و جلوگیری از نفوذ آب،خاک، صوت و جلوگیری از اتلاف انرژی است.سپس یراق آلات پنجره طبق درخواست کارفرما به پنجره های تولید شده نصب می‌گردد. برای کاهش آلودگی صوتی نیز فضای بین شیشه های دوجداره و سه جداره از طریق دستگاه گاز آرگون پر می شود.

در مرحله آخر تیم کنترل کیفی پنجره های تولید شده را مورد بازبینی و بررسی قرار می‌دهند تا مشکل احتمالی را برطرف کنند.و بعد از تایید واحد کنترل کیفی محصولات ارسال می‌گردند و با دقت بالا و کمترین زمان توسط تیم حرفه ای نصب می شوند.

 

تاریخچه پنجره دوجداره upvc

قابل ذکر است که پنجره های دوجداره نیز دارای معایبی بودند اما به تدریج تغییرات بسیار زیادی به منظور ایجاد کیفیت در آنها انجام گرفت که باعث شد پنجره دو جداره به عنوان اولین انتخاب برای ساختمان مورد استفاده قرار بگیرد .پروفیل پنجره دوجداره یو پی وی سی upvc نوع جدیدی از انواع windows ها می باشد که طی تغییر تکنولوژی صنعت به وجود آمده است .نکته:شما باید توجه داشته باشید که قیمت پنجره دوجداره تاثیر بسیاری در ساختار این windows ها دارد.پنجره در طول گذر زمان دارای تغییرات بسیار زیادی شده است که عمدتا این تغییرات به منظور ایجاد کیفیت و زیبایی منجر شده است.

مطالب مرتبط:

پنجره دوجداره

 

خرید پنجره دوجداره

گروه صنعتی یزد وین با تجربه ی چندین ساله در امر طراحی و ساخت انواع پنجره دوجداره upvc آماده ی ارائه انواع خدمات به شما عزیزان می باشد برای کسب اطلاع در مورد قیمت پنجره دوجداره upvc  با شماره ۰۹۱۳۸۵۹۷۶۰۰ تماس حاصل نمایید.

ویژگی های پنجره دو جداره

پنجره دوجداره از شیشه های دو جداره با فریم UPVC ساخته می شود. یو پی وی سی نوعی جایگزین برای آلیاژهای فلزی و غیر فلزی در ساخت درب و پنجره می باشد و از ویژگی های بارز آن می توان به وزن سبک، مقاومت بسیار بالا در برابر تغییرات جوی و عدم اشتعال پذیری اشاره نمود. اساس پنجره دو جداره بر پایه شیشه دو جداره است.

در این نوع پنجره دو یا چند لایه شیشه به کمک نوار اسپیسر که دور تا دور آن ها قرار گرفته از همدیگر جدا شده اند و فضای بین شیشه ها با هوا یا گاز آرگون و یا SF6 پر می شود.

اسپیسرها اصولا از جنس آلومینیوم هستند که درون آن ها با ماده سیلیکا ژل که نوعی رطوبت گیر است و رطوبت هوای بین دو شیشه را جذب می کند پر شده است.

تماس با کارشناس فروش یزدوین