توری پنجره upvc

توری پنجره در واقع برای جلوگیری از ورود حشرات و گرد و غبار بر روی در و پنجره‌ها نصب می‌شود. توری پنجره به توری پشه‌بند نیز معروف است. با اینکه این توری‌ها در همه دنیا برای کاربردهای مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند،‌ اما کاربرد اصلی و عمومی آن‌ها جلوگیری از ورود حشره‌های به فضای داخلی خانه یا محیط کار است. با گرم شدن هوا و نزدیک شدن به فصل تابستان، ضرورت استفاده از توری پنجره‌ها بیش از هر زمان احساس می‌شود. هر چه هوا گرم‌تر می‌شود، بر تعداد حشرات معلق در هوا نیز افزوده می‌شود و احتمال ورود آن‌ها به خانه یا محل کار نیز بیشتر خواهد شد. تنها همین یک مورد کافی است، تا برای نصب یا تعویض توری پنجره‌ها یا درب‌های اطراف خود برنامه‌ریزی کنید. البته در صورت داشتن پنجره دوجداره باید توری مخصوص این نوع پنجره‌ها را تهیه کنید.

انواع توری پنجره upvc

توری پنجره upvc بسته به نوع پنجره و قاب آن‌ها، مدل‌های مختلفی دارد. توری‌ها می‌توانند ثابت و متحرک باشند. این بدان معنا است که می‌توان طوری آن‌ها را انتخاب و نصب کرد که باز بشوند یا قابل باز شدن نباشند. قطعا توری‌های درب‌ها باید قابل باز شدن باشند، اما توری‌ پنجره ها بسته به سلیقه، نظر و کاربری شما می‌تواند طوری طراحی شود که ثابت در جای خود قرار گیرد. قاب‌های توری درب و پنجره‌ها نیز انواع مختلفی دارد. در حال حاضر از توری با قاب آلومینیومی، چوبی، فلزی و یو پی وی سی ( UPVC ) برای نصب روی در و پنجره‌ها استفاده می‌شود. خود توری‌ها نیز از جنس‌های مختلفی تشکیل شده‌اند. اگر بخواهید توری را برای درب و پنجره‌های محیط مسکونی نصب کنید، معمولا در بازار توری‌هایی از جنس آلومینیوم، مفتول، الیاف پلی‌استر، نایلون و فایبرگلس می‌یابید. اما اگر بخواهید برای کارخانه یا کارگاه خود توری در ابعاد بزرگ تهیه کنید، معمولا توری‌هایی از جنس فولاد یا ضد زنگ یا آبکاری شده به کارتان خواهد آمد.

توری پلیسه چیست

توری پلیسه یکی از دیگر اجزایی است که بر روی پنجره دوجداره  بنا به درخواست مشتری نصب می شود. توری پلیسه امروزه با استقبال خوبی روبه رو شده است و جایگزین مناسبی برای توری های پارچه ای و قدیمی است که ظاهری زیبای و کارایی راحتی دارد. با نصب این توری ها می توانید با اسایش بیشتری در طول شبانه روز با باز گذاشتن درب و پنجره بدون مزاحمت حشرات از هوای مطبوع در فصول سال لذت ببرید.

انواع توری پلیسه

توری پلیسه با نام های توری تاشو و توری آکاردئونی پنجره upvc در بازار شناخته شده است. جنس این توری ها از پلی استایرن است و به آن مش آکرلیک نیز گفته می شود.توری پلیسه قابلیت انعطاف پذیری زیادی دارد که سبب شده تا راحت تر بازو بسته شود. توری پلیسه در دو نوع توری پلیسه آلفا که در جهت عمودی ساخته می شود و بیشتر برای پنجره های کوچک و کم ارتفاع مورد استفاده قرار می گیرد و توری پلیسه بتا برای پنجره های بزرگ و در جهت افقی ساخته و نصب می شود. این نوع توری ها در قاب آلومینیومی پنجره نصب می شود و هیچ مزاحمتی برای شیشه ایجاد نمی کند. برای آگاهی از سایر مدل های توری پلیسه پنجره دوجداره با ما، گروه صنعتی یزد وین تولید کننده ی انواع درب و پنجره ی دو جداره در ارتباط باشید.

شست و شوی توری پلیسه

مهمترین مزیت توری پلیسه شست و شوی آسان آن است. مواد فایبرگلاس با قابلیت انعطاف پذیری بالا ومقاوم موجود در توری پلیسه موجب شده تا بتوانید به آسانی آن را از چارچوب خارج کرده و با آب و صابون بشویید. از طرفی با در اختیار داشتن بخارشور این امکان وجود دارد تا برای شست و شو توری پلیسه از آن استفاده کنید بدون اینکه نگرانی بابت آسیب به توری پلیسه داشته باشید. در هنگام شست و شو به ریل، لاستیک و تسمه توجه کنید تا دچار آسیب نشود تا مشکلی برای باز و بسته کردن توری پیش نیاید.

مزایای توری پلیسه

همانطور که می دانید توری پلیسه مانع خوبی است برای جلوگیری از نفوذ حشرات و گردوغبار. توری پلیسه امکان نصب بر روی همه نوع درب و پنجره را دارد که سهولت در نصب از ویژگی های دیگر این محصول می باشد. توری پلیسه را می توان در ابعاد متفاوت بر حسب نیاز خود سفارش دهید. این نوع از توری ها مقاوم و ماندگاری بالایی دارند و دچار زنگ زدگی نمی شوند و امکان شست و شو دارد وتعمیر و رگلان آن به آسانی انجام می شود.

قیمت توری پلیسه

قیمت توری پلیسه را براساس قطعات و سایر متعلقات به کار رفته در ساخت آن تعیین می کنند. زیبایی و مقرون به صرفه بودن، این محصول را مورد استقبال زیادی قرار داده است. توری پلیسه با تنوع رنگ و طرح بالایی عرضه می شود. شما می توانید برای آگاهی از محصولات یزد وین با همکاران ما در بخش فروش تماس بگیرید. گروه صنعتی یزد وین طراح و تولید کننده انواع توری پنجره دوجداره آمادی ارائه انواع خدمات به شما عزیزان در این زمینه می باشد برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین ما در این مجموعه تماس حاصل نمایید.

تماس با کارشناس فروش یزدوین