زمان مطالعه: ۲ دقیقه

انواع در و پنجره سه جداره و دو جداره را بشناسید، بعد از تولید پنجره دوجداره upvc، پنجره سه جداره یو پی وی سی نیز طراحی گردید. ماهیت پنجره های سه جداره همانطور که از نامشان پیداست از سه جداره شیشه تشکیل شده است که درصد صداگیری آن نسبت به دوجداره  بیشتر است.

پنجره دوجداره چیست؟

از دست دادن گرما یا سرمای منزل میتواند ناشی از عایق بندی بد درب و پنجره ها باشد.برای مقابله با این هدر رفت میتوانید از شیشه با دوجداره استفاده کنید و کاربرد پنجره های خود را ارتقا دهید.

دوجداره چیست و چه کاربردی دارد؟این رویکرد بدان معناست که به جای نصب پنجره با یک شیشه ، از دو شیشه استفاده خواهیم کرد تا عایق بهتری داشته باشیم.

این دو شیشه در کنار هم به واسطه گاز آرگون که داخل شیشه تزریق خواهد شد باعث می شود کیفیت عایق بندی آن ، ارتقا پیدا کند.

همچنین شما نیز میتوانید از سه جداره و سه شیشه برای خانه خود انتخاب کنید که باعث می شود عایقی مطلوب و قوی تر داشته باشید.

توجه داشته باشید که سیستم دوجداره نیز قابل پیاده سازی در پنجره دوحالته نیز هم می باشد.

قیمت پنجره دوجداره

یکی از مواردی که روشن است، تفاوت قیمت در و پنجره های مختلف با توجه به ابزار، تجهیزات و مواردی است که در ساخت و ساختار محصول به کار رفته است.

اولین دلیل که باعث می‌شود قیمت پنجره دوجداره هافمن کمی از در و پنجره سه جداره کمتر باشد، کمتر بودن یک لایه شیشه در ساختار آن است.

انواع در و پنجره سه جداره و دو جداره را بشناسید

پنجره سه جداره چیست؟

پنجره های سه جداره دارای سه جداره شیشه ای هستند.

بین هر پنجره یک شکاف وجود دارد که درون خود گاز عایق آرگون جای داده است. پنجره های سه جداره می توانند تا ۵۰ درصد بیشتر از یک پنجره تک جداره و تا ۲۰ درصد از یک پنجره دوجداره صرفه جویی انرژی بیشتری داشته باشند.

اگر در آب و هوای بسیار سرد زندگی می کنید، پنجره های دوجداره و سه جداره می توانند تاثیر قابل توجهی بر هزینه های گرمایش و سرمایش شما داشته باشند.

قیمت پنجره سه جداره

قیمت پنجره سه جداره  در مقایسه با پنجره دو جداره بیش‌تر است، به دلیل مزایا و ویژگی های بیشتری که پنجره سه جداره دارد و میزان شیشه استفاده شده در این مدل پنجره ها قیمت بالاتری دارند.

در و پنجره دوجداره

در و پنجره‌ دوجداره و سه جداره انواع مختلفی دارند و فقط محدود به یو پی وی سی نیستند، بلکه انواع در و پنجره دو جداره و سه جداره آلومینیومی و چوبی هم در بازار پیدا می‌شود و پیش از این بسیار مورد استفاده قرار می‌گرفتند. اما در حال حاضر در و پنجره‌های دوجداره UPVC سهم بازار بیشتری گرفته اند و مورد استقبال قرار گرفته‌اند. به‌طوری که هافمن سرویس شاهد رشد تعداد ثبت سفارش‌ها در هر ماه نسبت به ماه پیش است.

محاسبه قیمت پنجره دوجداره

برای محاسبه قیمت پنجره های دوجداره روش های گوناگونی وجود دارد و شما می توانید متناسب با بودجه و نیاز خود پنجره مناسب را تهیه کنید.